Känslor

Sover nån timme här och där...undrar varför jag sover så mycket bättre på dagen än natten....sover en eller två timmar på natten och är vaken igen och så fortsätter det hela natten.......det gör att jag är helt slut på dagen och sover alldeles för länge då. I går var vi och beställde den blomuppsättning med band vi i familjen ska ha....så jäkla svårt och jag känner mig som en zombie som bara gör vad andra säger....men det blir bra jag litar på mina fina döttrar att det blir bra.
I kväll har jag varit barnvakt åt Prins John och Penny Penntroll då Lisa varit på avslut av den utbildning som var i höst....älskade ungar om dom bara visste vad dom betyder för mig och hur dom får mig att tänka på nåt annat....mina fina lyckopiller. 
I morgon ska jag ringa pastorsexpeditionen och få koden till församlingshemmet....sen ska piff och puff hjälpa mig att duka och på fredag åker Erik och hämtar smörgåstårtorna på Herrgården....så mycket att tänka på så det bara snurrar i huvudet....
Känner mig helt känslokall trots att tårarna kommer helt utan förvarning.....precis som dom gjorde när Anette gick bort. Inte att jag blev känslokall då men att tårarna kom oväntat....
Nånstans vet jag att alla känslor finns där men jag orkar inte ta itu med dom just nu....dom jag älskar gör jag det för evigt..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0