ett fotbollslag

Var ett tag sen jag skrev nåt...orken har som inte räckt till för det. Förra veckan var en så fin vecka och det var längesen jag mått så bra.....somnade varje kväll runt 23 och vaknade mellan 6 och 8 och var pigg...solen sken och jag tog promenader och jag såg ljuset i tunneln. Mina fina vänner Papsy och Per kom hit på lördagen och vi gick till Akropolis och åt jättegod mat.....gick sen hem och drack ett par öl och pratade innan vi gick till sängs vid 23. vaknade kvart över sju och vi åt frukost innan dom for vidare till Sälen som var målet för deras vistelse i Sverige.Men sen efter det hände nåt.....den där jävla tröttheten och ångesten kom tillbaka.....måste sätta mobilen på väckning 10 för att komma upp i något sånär tid....orkar inte mer än andas och soffan blir mitt liv.....måndagen var jag tvungen att hämta mitt lilla lyckopiller på skolan så då fanns iaf en mening med att leva....hennes mamma och bonuspappa var på ultraljud och kollade att allt var ok med pojken i magen....och det var det. Förstår deras oro då dom miste pojken förra året.....men nu kommer han som fullbordar mitt fotbollslag.
Är så många känslor och tankar som far runt i huvudet nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0