Energikällan

En härlig dag....hämtade Lina halv ett och så for vi till skolan och hämtade Charlie och hennes kompis Nova för att åka till Energikällan i Linde. Jag fick ett årskort där av mina barnbarn så nu är det dags att utnyttja det. Simmade 1500 meter i motionsbassängen...räknade lite fel då jag fick för mig att 50 längder var 1000 meter ...men det var det inte för det var 1250 meter och då tyckte jag att jag lika gärna kunde ta 10 längder till så blev det 1500 meter. bubblade med mitt lilla lyckopiller och bastade...så härligt. Lite mat blev det också och det var fyra trötta tjejer i varierande åldrar som for hemåt igen.....nu har jag gjort en ansiktsmask med värme och smort in kropp och fötter...tagit en stor 75 cl och en liten 33 cl öl så nu känns det som att JB kommer snart på besök. Det är såna dagar som får mig att gå vidare....en dag i taget....men det för mig framåt och är tacksam för dom dagarna....är tacksam för dom jag älskar och ger mig en mening .....alla 6 som finns i mitt hjärta...och alla små som gör livet värt att leva.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0