Trötthet som jag inte fixar

Nu har jag gjort två nätter igen....började med att åka till Erik i onsdags för att han skulle byta bromsok innan jag fortsatte till Grönboda. Full fart hela natten som det brukar vara på kortids....larm blandat med vak och natten gick fort. 
Torsdagsnatten tillbringades på Solrosen och var kanske lite som alla andra nätter...blev så glad att mannen som bor där och jag aldrig träffat mer än när jag kikat på han när han sover kom ut i köket och presenterade sig. En trevlig pratstund fick vi innan jag rapporterade natten och åkte hem.
Sov till 14 idag och var seg som attan....tröttheten som jag inte kan göra nåt åt, men som jag tvingar mig att bemästra.....tre nätter kvar sen kan jag göra vad jag vill och bara fokusera på det som får mig att må bra....ta hand om mamma utan att ha dåligt samvete och att slippa jobba 150%
Känns som att det bara kan bli bättre nu och att jag gjort ett bra beslut för en gångs skull....kunna vara närvarande och bara älska dom jag älskar mest av allt i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0