ledig dag

Vaknade upp till en ledig dag...men orkar inte ta mig ur sängen.....så jag låter kroppen få avgöra vad som ska ske idag. Går mellan soffan och sängen tills klockan blir fyra, gör iordning lite havregrynsgröt för det känner jag att jag kan få i mig och klär sen på mig och åker till Lådan. När jag mår så här dåligt kan jag inte förmå mig att åka till Ica....tittar hela tiden efter söstra mi där och tycker att jag ser henne ....så jävla sjukt. Det har blivit för mycket nu med allt och jag kan bara hoppas att det blir bättre när jag inte behöver känna pressen över jobb när jag måste ta hand om mamma. Jag har lovat mamma att hon inte ska behöva komma in på säbo och det ska jag hålla hur det än blir....livet blev inte alls vad jag tänkte men nu är det som det är och jag får lägga alla känslor och tankar åt sidan....det var så här det var meningen att bli och då får jag acceptera det....jag har ju alla dom jag älskar iaf....barn barnbarn och så han som tog mitt hjärta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0