kräftskiva

Vaknade kl 8 idag och gick upp och kollade på tv en stund för jag visste att jag inte skulle orka vara vaken så tidigt. Mycket riktigt efter en timme gick jag och la mig igen och lyssnade på en podd, somnade och sov 2 timmar till. Blev lite bråttom in i duschen och fixa mig iordning till kräftskivan med 80-talstema. Ibland är det tur att man sparar på saker så jag har hittat en kavaj med axelvaddar som jag ska ha....och en riktig skinnjacka från 80 talet som Tobbe hade....den ska Erik ha på sig....en jäkla massa smink och rosa ögonskugga och läppglans....huvva vad länge sen jag sminkade mig så....
En trevlig eftermiddag/kväll blev det med dom flesta av mina kära....bara Vingåker som saknades då Tobbe jobbar i Oskarshamn och Alicia har hästtävling i morgon. men kul hade vi med musikqvis och andra tävlingar. Erik vann och fick en pokal...tur det sån tävlingsmänniska som han är och hatar att förlora. I morgon ska jag åka ner till mamma, jag har inte varit där sen i måndags och det ger mig så jäkla dåligt samvete....ja jag vet att jag inte ska ha det men det spelar ingen roll, jag har det ändå.Men det blir väl bättre när jag kan planera min tid som jag vill, då finns tiden för henne på ett helt annat sätt.Drömmer så jäkla konstiga drömmar hela tiden....ofta om han, den finaste....ibland fina drömmar och då känns det bra...men ibland vaknar jag av att jag gråter och då känns det inte så bra och ångesten knyter sig i magen....men så är väl livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0