tårar

Vaknade redan vid sju i morse och gick upp och kollade en stund på tv. Gick sen tillbaka till sängen och lyssnade på en podd och somnade en timme till. Upp och in i duschen för att åka ner till mamma som jag lovat komma en timme före mötet. Kände redan vid dörren att nåt var fel.....hon satt på sängen och var svart i ögonen....sådär som jag minns hennne från barndomen då man gjort nåt fel....försvinn stick härifrån var det första hon sa till mig......jag kände hur tårarna brände och blev precis sådär liten och ledsen som jag var som barn när hon var sådär avisande....jag gick därifrån då jag inte går in i några konflikter med henne....hade ett bra möte med ssk Anne och kontaktpersonen Anna ner hos ssk istället. Jag hoppas innerligt att nåt av alla tester och prover ger ett svar på hur det har blivit såhär, hur alla hallucinationer har uppstått för det är ingen demens även om det hade varit lättare att förstå. Skulle till apoteket efteråt men fick ta en sväng hem igen då tårarna bara kom och jag kunde inte hejda dom....likadant när jag skulle till ica och tårjävlarna bara kommer....kanske saknaden efter  Anette var för stor just i det ögonblicket......i morgon ska jag bara vara....gå i nattlinne hela dan om jag vill eller kanske bara ligga kvar i sängen....det är det min ork klarar just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0