nytt boende

Jobbat i natt och såklart jobbar jag när det är en timme extra.....en smått kaosartad start på natten med oroliga vårdtagare och ett dödsfall.....känns inte helt optimalt då att jobba med nån som inte är helt van på den avdelningen men det gick och det är huvudsaken.
I morgon ska mamma till kortids på Solgården....nåt hon inte vill och som jag lovat att hon inte ska behöva.....men nu finns ingen återvändo....det är för snurrigt och för att medicineringen ska hinna ha nån effekt så måste det bli så. är alldeles för osäkert i hennes boende då hon gått ut i trapphuset och på balkongen mitt i natten. Kommer inte att bli lätt i morgon men blir hon för agiterad så får jag väl helt enkelt åka därifrån även om det gör ont. Måste se till att få dit kläder,hygienartiklar och mediciner iaf.....ska lägga mig tidigt i kväll...är så jävla trött och tårarna har bara runnit hela dagen.....var till Lådan och hamnade bakom han...det gjorde också ont....vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0