Nora igen

Idag kom min mellandotter Lisa hit med John och Penny...vi gjorde potatis, köttbullar,grönsaker och gräddsås innan Lisa åkte på ett möte. Jag och John gjorde om soffan till en ruthskana och han åkte ner och under bordet....sen kan man ha en soffa till en studsmatta också....fikade med prinsen och då ska det vara rosa munkar och såklart fick han det,med lite sifferkex....lillla Penny fick nöja sig med majskrokar, men det gjorde hon utan protester.Pannkakor var nåt som gillades av både John och Penny, Penny åt en hel pannkaka vilket jag inte hade trott....precis som alla andra barnbarn så blir hon en pannkaksunge :) älskade ungar vad ni ger mig så mycket energi och kärlek...vad hade jag gjort utan er. I morgon ska jag köra Lina till Nora och psykologen igen...hoppas det kan få min lilla minsting att må bättre....för så länge hon mår dåligt kommer jag att må dåligt oavsett hur mitt liv ser ut....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0