mosters födelsedag

Vaknade tidigt idag och kanske inte så konstigt då jag somnade tidigt igår....gjorde en makaronpudding som jag varit så jäkla sugen på i flera dagar.....men som vanligt så när den var klar så blev det inte många tuggor innan illamåendet kom och tanken på att gå och kräkas upp det....ibland känner jag att anorexin då jag kunde låta bli att äta nåt eller åt väldigt lite var en skönare känsla....men bulimin har tyvärr varit min följeslagare i så många år nu och även om jag kan hantera den på ett annat sätt så tar den över ibland......var ner till mamma och hade så ont i magen och ångest när jag klev in hos henne men blev så glad när hon var min mamma igen....lite konstigheter kom det som det där med spel och pengar som skulle komma, lite röster som hon hör men att nu iaf accepterar att jag säger att det är synvillor och att jag inte hör något....hon är också glad och medveten om att Trajentan är borta och hon hoppas också att hennes synvillor som är jobbiga för henne också ska försvinna.Jag fick iaf filma henne och skicka en videohälsning till moster på hennes 88 årsdag sen skulle hon ringa moster nåt hon bara struntat i en längre tid....ja en bra dag har det varit och jag är glad och tacksam för dom dagarna....har pratat med mina kusiner i Sörvik och Blötberget och vi ska träffas hos moster i Ludvika snart....är så glad att jag har dom när jag inte fick behålla söstra mi....livet är tufft och kan kännas orättvist tufft ibland, men jag förstår att jag ska lära nåt av det.....ödmjukhet och kärlek är nog två av de sakerna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0