Jobba två nätter

Sover alldeles för mycket, men det är väl kroppens sätt att säga ifrån och den här gången lyssnar jag. Har nog blivit lite för mycket sen det började med mamma och jag är rädd varje gång jag ska dit, rädd för att jag inte vet hur hon är. Orkar fan inte med nån som bara är arg på mig hela tiden oavsett vad jag gör så är det aldrig bra. Ska jobba två nätter nu och det är nog som min moster sa....det är min räddning....att få komma hemifrån och få nåt annat att tänka på....få prata med folk och framför allt skratta.....på söndag ska jag åka ner till mamma och jag vet redan nu att hon kommer att vara arg och grinig för att jag inte varit där sen i måndags....men jag släpper dom tankarna nu och fokuserar på att få träffa mina härliga kollegor och vårdtagare.
Såg ett inlägg på fb som gjorde mig både ledsen och arg....inte av själva inlägget men att man säger en sak och gör nåt annat...det är för mig falskt och jag får svårt att lita på den personen....men jag släpper det också och går vidare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0