ett meddelande på messenger

Fick ett meddelande på messenger i dag från lillasyster Elin där hon googlat på Trajenta. Hon jobbar på ett gruppboende och en av de boende hade fått den medicinen och inte mått bra av den. Då det tydligen är en ganska ny medicin för diabetiker så finns det inte så mycket forskning på den men Elin hade lyckats få fram det inte ssk lyckats med. Åkte ner till Treskillingen men Anne var ledig idag och dom andra såkallade sjuksköterskorna ger jag inte fem öre för....jävla trams och fjant dom håller på med men nåt förtroende ger dom inte iaf. Pratade med en del av personalen och visade dom vad Elin skickat och dom tror inte heller på demens då det kom så fort och oväntat....en demens brukar komma smygande på och man märker tidigare skillnad i betende. Kusin Annika som jobbat många år på ett boende i Ludvika med handplockade uskor på ett demensboende känner inte heller att det är demens och hon har stor erfarenhet av det. 
Skjutsade hem Lina från jobbet och hämtade Charlie efter hennes dansträning.....fikade en stund hos Lina och åkte sen hem och väntade in Charlie, John och Penny då Lisa och Lina skulle ut och gå sin runda....älskade ungar ni betyder så mycket för mig, utan er vet jag inte hur jag hade orkat.....är så tacksam för alla som finns där jag faller.....moster, kusiner, barn,barnbarn och så han den finaste.....han betyder allt .....finns där när jag verkligen behöver ....den finaste vän man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0