bästa jobbet

Var ledig lördag och söndag men var som förlamad....som att all energi går åt att bara andas ibland.....Jobbade måndag natt och det är min räddning, att få jobba och ha tankarna på nåt annat hur skulle jag klara det här annars.Att jag fick chansen att jobba på den bästa arbetsplatsen måsta ha varit ödet och änglarna som ville....hade aldrig klarat det annars. med dom bästa kollegor man kan ha där vi kan skratta åt det som skulle kunna driva en till vansinne....att vi kan prata med varandra och stötta varandra....så underbart och att sen få ha den bästa chef man kan ha är ju bara en bonus....ingen jävla psykopat nåt mer.Lilla lyckopillret ringde idag och frågade om hon fick sova hos mig och såklart får hon det....den ungen som ger mig styrka att orka vidare, hon är mitt allt.
Att få krypa ner bredvid henne är det finaste och bästa jag vet....då känner jag mig lugn och trygg....
Var till mamma idag och handlade åt henne....är så glad att humörsvängningarna är borta....men det där att hon sitter och pratar med någon som inte finns och upprepar saker två gånger det tar mer på mig än jag kunde tro......att ha sin mamma fullt klar och närvarande men ändå inte.....hur länge orkar man det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0