Avtackning

En orolig sömn i natt då jag vaknade och somnade hela tiden....drömde en så jäkla sjuk dröm och när jag vaknade av alarmet på telefonen så höll jag handen som att det var nåt där...så sjukt. Duschade och gjorde mig i ordning och for till Grönboda för ett vikariemöte och efter det en avtackning....ja jag hatar sånt...vill inte vara i centrum men för mina underbara kollegor och chef så gör jag det.....det första som händer är att den jag jobbade med för längesen och som är den största mobbaren i kommunen sa att då idiotchefen öppnade fönstret för att det var varmt med många människor i det lilla rummet, ja bra för parfymeriet, synd om alla som är allergiska....då jag satt nära henne så förstod jag att det var mig hon menade....men vad jag vet så var det ingen som var allergisk....jävla gamkärring ge dig nu för i helvete......Jag fick en superfin ljuslyckta och smörgåstårta som jag sagt var bara för att mina fina kollegor vill ha det....en så underbar chef som fattar vad jag menar....var ner till mamma med ögondropparna när jag kom hem men jag såg direkt på hennes kroppspåk att hon var inte på humör....jag talade om varför jag kom och hon började prata om laxeringsmedel och jag förstod vad hon menade....nåt jag tagit dit och som kanske inte personalen ger henne....men hon bara var arg och högg mot mig så jag kunde inte göra mer.....skulle åka och handla sen men fick ta det på lådan då tårarna inte ville sluta och det var längre dit.....vet inte om jag orkar mer....i morgon kommer min lilla Lisa, John och Penny så då går det en dag till.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0