skitdag

En riktig skitdag....vaknade alldeles för sent och gick upp och kollade på tv en stund....kände att det här är en sån dag jag får lyssna på kroppen så jag la mig i sängen igen och somnade och sov 2 timmar till....har inte varit ur pyjamasen på hela dagen men det känns ändå ok....varför ska jag klä på mig när orken inte finns...jag har väl inget som gör att jag måste. Pratade med en vän på chatten som också har en gammal mamma att ta hand om....men insåg skillnade då jag iaf har en bil så jag kan ta mig till mamma när jag vill....erbjöd henne att jag gärna skjutsar henne till hennes mamma när hon vill för jag gör allt numer som jag skulle vilja att andra gjorde för mig.....hoppas hon förstod att jag verkligen menade det.
Saknar han den finaste...hur dumt det än låter....men jag gör det verkligen, inget är sig likt längre....men han finns i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0