Kräkningar och må dåligt

En jäkla skitnatt....vaknade flera gånger av att jag skulle kräkas...det liksom kom upp i halsen och hade jag legat på rygg hade jag kvävts....känner att det är ätstörningarna som gör såhär....när jag äter ordentligt så reagerar kroppen med att jag ska kräkas....det är ju den är van vid.....eller ordentligt ska jag kanske inte kalla det....för hetsätning är väl långt ifrån ordentligt. Mår riktigt jävla dåligt just nu....det är som att när mamma kom in på ett boende så släppte jag taget och all kraft bara rann ur mig...sipmötet tog det sista av orken när det gäller henne....så kom försvinnandet av den 17 åriga flickan och direkt när jag läste om det osunda förhållandet med extrem svartsjuka så kände jag att hon lever inte.....jag vet det för jag hade bara tur som överlevde....jag har ännu inte fattat varför jag gjorde det....med fingrarna runt halsen och någon som sitter på en så är man ganska säker på att det är nu man ska dö....och det var bara en av gångerna. Gör så ont när jag ser unga tjejer välja helt fel män...men förstår att det är inte lätt då jag som 33 åring inte kunde se det...svartsjuka är den värsta sjukdom som finns....om man är rädd att ens partner är otrogen så är det bättre att avsluta förhållandet för det kommer ändå att ta slut....inte för att nån var otrogen utan för att svartsjukan dödade alla känslor....jag har valt fel män i mitt liv och jag vet nu att det finns en anledning till det....därför avhåller jag mig från män....jag kan fortfarande älska, men gör det på avstånd.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0