Jävla Epa

Igår var mitt lilla lyckopiller här och vi åt pizza och hade mys i soffan innan det var dags att läsa saga och sova....jag var inte långt efter Charlie att somna efter att ha sovit 21/2 timme....fattade inte vad det var när mobilen larmade kvart över sju men lillskruttan skulle ju till skolan. Åkte till Ludvika på em efter dusch och lite fix här hemma....till min fina moster som trots sina 88 år är helt klar och redig...precis som mamma var i samma ålder. Så fint att ha moster och kusiner som jag kan ha stöd av och som förstår hur jag känner....det är ok att gråta sa moster, men jag har gråtit färdigt...så kul att höra mosters berättelser vad hon och mamma gjort under deras uppväxt och kunna dela barndomsminnen med kusinerna....kom hem till ett snöigt kopparberg...jävla skit för jag får inte på vinterdäcken förrän nästa vecka och jag  ska jobba fredag och lördag natt....blir så jävla trött på snorungar som kör som idioter på byn med sina EPA och föräldrar som inte bryr sig....och så han den finaste som är så jävla konflikträdd så han inte har en åsikt om det...trots att jag vet att han har det egentligen....det är en av de få få gånger jag blir riktigt förbannad på han.....men som vanligt så bara sväljer jag det....fan att han är den finaste jag vet...den jag älskar villkorslöst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0