Inget liv

Somnade runt ett och vaknade halv fyra....var upp en stund och kollade på tv innan jag jag la mig igen och lyssnade på en podd....vaknade ett och kom inte ur sängen så somnade igen och vaknde tre...tvingade mig själv ur sängen och in i duschen...åkte ner till mammas lägenhet och kokade kaffe....lussekatter hade jag redan köpt på ica....åkte ner till mamma och hon blev glad att jag kom....vi fikade och skrapade hennes trisslotter som hon prenumererar på....vinst på två av dom....men sen drog det igång, jag var hennes syster Eivor som varit död i nio år....hon spelade kort med nån som jag inte kunde se, min morbror hade dött( det gjorde han för tio år sen) och han hade en hund vi skulle ta hand om....han har aldrig haft en hund.....när hon skruvade på sig och ville gå på toaletten så hämtade jag två personal för hon var nära att resa sig ur rullstolen.... när hon väl satt på toaletten så vägrade hon att resa sig därifrån. Vi var tre personer som försökte övertyga henne om att resa sig och hon vägrade....efter en kvart kände vi att det inte kunde vänta längre och vi reste henne mot hennes vilja....så även till sängen då två personal lyfte henne och jag drog bort rullstolen.....hur jävla länge ska det här helvetet pågå....jag orkar fan inte mer....att förlora sin mamma på det mest grymma sätt man kan mista någon har slagit undan benen på mig fullständigt.....i morgon natt ska jag jobba och jag tackar gudarna för det.....jag har inget liv längre........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0