förändringar

Sipmötet hos mamma gick väl sådär....varför ta en tid när hon precis ätit lunch och är jättetrött....som dom såg det nu så kan inte hon komma hem så det är bara att avvakta några veckor till för jag tar inga beslut över hennes huvud och ansöker om säbo....det beslutet får mamma ta själv, jag mår fan nog dåligt ändå utan att dom ska tvinga mig till något jag kommer att må dåligt av resten av livet....
Mitt älskade lilla lyckopiller kom i tisdags och sov över, älskar att ha henne här och det är en av de få stunder jag kan känna nån sorts glädje...torsdag ringde hon och ville sova över igen och såklart fick hon det, skulle aldrig neka henne det....hellre säger jag nej till jobb än att säga nej till henne. Jag flätade hennes hår så hon var så lockig och fin som hon ville när hon skulle gå till skolan....älskade unge vad vore jag utan dig....
Åkte till Ludvika idag och köpte lite nya ljusstakar och stjärnor...jag klarar inte att vara själv hemma....dom där jäkla gråtattackerna som jag inte kan styra.....som kommer i bilen, på jobbet,hemma på affären ja överallt och jag får bara vända och gå iväg....det kallas det långa farvälet....demensen som tog min mamma ifrån mig både hastigt och utan förvarning...orkar inte med mer förändringar i mitt liv oavsett vad det handlar om....det gör alldeles för ont....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0