En dag i taget

Är dålig att skriva här....men det finns en orsak. Jag är så jäkla trött så jag bara orkar inte de kvällar jag är ledig.....har jobbat 7 nätter av 12 och ska jobba även i morgon natt. Då har jag bara lagt mig tillgänglig två nätter den här veckan. Jag klarar inte att vara själv här hemma så då har jag känt att det är bättre att jobba på nätterna för då sover jag på dagarna. Kanske har det blivit för mycket för igår sov jag till två, var vaken en timme och sov till fem....var vaken två timmar och sov till nio, var vaken tre timmar och sov till kvart i elva dagen efter då jag vaknade av telefonen.....gick upp och duschade då Penny penntroll skulle komma vid halv ett....tog en lång promenad med henne och såg han, han som får mitt hjärta att slå volter....åt en halv kebabrulle med Lisa och Rickard som föredrog pizza...blev bokad på timecare i morgon natt....så är det bara torsdag att stå ut men då är jag förhoppningsvis trött....sen åker jag till Vingåker på fredag till lördag och är chaffis åt lisa på lördag natt. Jag  vet nu hur det känns att ha en anhörig som inte är som den brukar....förstår nu vad han menade, han den finaste...det är en sak att vara professionell i sitt jobb och en helt annan sak när det gäller nån anhörig...det gör så jävla ont och ibland undrar jag hur jag ska orka....men med jobb och mina fina barn och barnbarn så tar jag mig fram en dag i taget.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0