dumma drömmar

Hade en fin fredag, lördag hos äldste sonen med familj....körde hem i ett jäkla skitväder med ösregn så den resan tog en halvtimme längre än den brukar göra. Skjutsade hem Lisa efter att hon haft en vinkväll med vänner och som slutade på John Scotts. 
Har så jävla svårt att sova och slappna av, somnar framåt fyra fem och är död när larmet går igång......igår kände jag att jag var supertrött och sa godnatt till den finaste och vad händer....en minut senare somnar jag på soffan och vaknar två timmar senare.....så var det kört att somna om igen.....drömmer så konstiga drömmar också, drömmar som får mig att gråta och så vaknar jag av att jag gråter och kan inte somna om. I morgon kommer iaf mitt lilla lyckopiller och då kan jag sova lugnt när jag hör en annan människas andetag bredvid mig....onsdag ska vi ha sipmöte för mamma och sen ska jag åka med mina underbara tjejer till ett tomteloppis i Hjulsjö och sen är det dags att jobba en natt igen. Är så glad för att han den finaste har kunnat uppfylla sin dröm....är han glad och lycklig så är jag det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0