städning

Tog tag i städningen på en gång idag....så skönt att ha köket och vardagsrummet klart. Lisa kom och hämtade mammas talklocka och åkte till Ludvika för att byta batteri i den....tänk om det ändå var lika enkelt att byta batteri i människor....men efter en eftermiddag med Lisa, Prins John och Penny penntroll så kändes det som att batteriet iaf var laddat för en stund....lite gofika också, precis vad jag behöver...eller inte. Är väl fet nog som det är....
Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja när det gäller psykopaten....känns som att jag måste hitta den väg som gör att hon inte kan trycka ner mig mer, men hur vet jag att jag väljer rätt väg....får tänka på det till måndag....trots all dokumentation så vet jag att psykopater kan få allt att vända så man tror att man själv bara gör fel....jag har varit med om psykopater förr....
Ska bara vara i helgen förutom att åka ner till mamma i morgon....bara vara och låta själen få ro.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0