släpper taget

Var till Usö igår med Lisa,John och Penny.....Läkaren ville träffa mig och prata om en ev operation....mamma sa att hon la över beslutet på mig....svårt att ta ett sånt beslut men jag gick på min magkänsla...hon är 92 år....en sövning med narkos är inte det mest optimala ....hon kommer inte att se, bara ljus och mörker....grönstarren tar över mer och mer....svampen kan aktiveras och gå ner i hjärtat.....jag sa nej till operationen och jag såg att läkaren tyckte som jag....så nu är det antibiotika och ögondroppar som ger hoppet om att svampen och bakterien försvinner.....förhoppningsvis kan hon komma hem till helgen......
Känner att jag släpper taget mer och mer om mina känslor.....facebook avslöjar allt mer om h*n.....allt jag kan säga är, lev i din lilla låtsasvärld där du kan välja och vraka....den tiden är förbi. Är bara så stressad av att jag fortfarande bryr mig alldeles för mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0