paradiset

Hur sent jag än lägger mig så vaknar jag efter en timme och kan inte somna om.....tur jag har poddar att lyssna på så jag inte bara ligger och tänker dumma tankar.
Vaknade kl åtta men tog mig inte ur sängen....jag vill men kroppen vill inte....är som förlamad.
Tog mig till soffan och tittade på tv en stund men kom inte in i duschen förrän klockan var fem...åkte till Lådan för att köpa kuvert och spik.....fick hjärnsläpp och kom bara hem med kuvert.....så spiken får vänta till i morgon.....måste ringa ett par samtal också....men det tar emot, hatar att prata i telefon....fick upp gardinerna i vardagsrummet iaf och dammat....men dammsuga, torka golv och byta matta får vänta till i morgon.
Skulle behöva tvätta också men törs inte gå ner i källaren själv då det är nån här som inte ska vara det....idag var inte dörren till källaren stängd och cykeln som kom hit häromdagen borta...otrygg i ensamheten....det trodde jag aldrig skulle hända.
Fick ett mail idag om sommaren......i år åker jag till paradiset.....som jag längtat dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0