Ord gör ont

Vaknade halv sju men tyckte att det nog var lite väl tidigt för en nattuggla....lyssnade på en podd och somnade om, vaknade kvart över tio och det var mer min tid. Försöker städa ett rum i taget och få lite struktur på dagarna....det går ju sådär emellanåt. Men jag tar dagen som den kommer och stressar inte....börjat med sovrummet idag men blev inte klar och det är ingen katastrof.....det får bli i den takt jag orkar. Orden som gjorde ont igår gör lika ont idag....precis som dom alltid gjort. Trodde jag skulle hantera det bättre nu men antagligen är jag för skör....men ord gör ont...mycket ondare än slag....det har jag inga problem med, eller problem jag tycker inte att det gör lika ont i själen iaf.
Väntar på det där telefonsamtalet....men som jag anar att det aldrig kommer. Jag la ju på sist....men sms är ju h*n bra på så det skulle ju kunna funka....men h*n är väl för feg och konflikträdd för en rak kommunikation....känner bara hur patetisk h*n är.
Ska försöka bli av med dom där hjärnspökena som gör mig ledsen och rädd.....jag vet att jag tänker för mycket....måste sluta med det, hur nu det ska gå till....får jobba på det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0