olika prioriteringar

Förstår inte riktigt varför jag vaknar så tidigt varje morgon...inte för att det är negativt på något sätt,tvärtom är ju positivt att jag kan klarar en normal dygnsrytm. Lite hockeykollande och sen ner till mamma...fikade med henne och strök tvätten jag tvättade sist. Skrev en nota för tisdagens handlande....blev en hel del och tungt, men det löser sig...glömde såklart att ta med hennes cd-spelare från syncentralen som gått sönder och som ska lämnas in så hon kan får en ny. Men jag får väl hoppa in där i morgon innan jag åker till Storå, svårare än så är det inte.
Blev lite fundersam idag med tanke på det där med prioriteringar....men det är väl bara jag som är så nördig så jag prioriterar hockey vm.....såklart jag förstår att man tänker olika och jag lovar jag missunnar ingen det dom tycker är roligt, vad det nu än är.
Känner inte att jag riktigt är på banan än så jag ringer bästa chefen på måndag....den jag har förtroende för.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0