Karma

Vet ärligt talat inte om jag orkar dom här jävla nätterna nåt mer. Att sova ett par timmar och sen vakna och ångesten sitter som ett tryck över bröstet och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den.....somnar om efter ett par timmar och sen är det som att jag inte vill vakna.....att det så skönt att slippa verkligheten så jag bara vill sova vidare. Är det så det känns att dö?Har inte varit ur pyjamasen på hela dagen....mest legat på soffan och kollat en massa ointressanta tv program....jag som sällan tittar på tv....men i morgon ska jag ta tag i mig själv och ringa de samtal jag behöver....har dokumenterat allt och ingen ska få ta sig rätten att få mig att må så dåligt som jag gör.....när jag börjat hitta mig själv och måendet börjat sakta bli så mycket bättre så får jag en kniv i ryggen igen.....vad är det hon vill med det? 
Det har även tagit mig tillbaka till ätstörningarna...nu i en nivå jag inte längre kan hantera....hetsätningen varvas med bulimin och vikten ökar....det sätter sig på mage,rumpa och tuttar....precis dom ställen där det märks på kläder.....jävla psykopatkärring jag hoppas verkligen att Karma gör sitt jobb.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0