Hur länge orkar man

Pratade på telefonen med den underbara chefen....hon hade sagt till psykopaten flera gånger att höra av sig till mig....fått till svar att det var så svårt att få till ett möte med dom hon sökt....J ringde upp igen efter en stund och hade på nytt sagt åt psykot att hon måste agera nu. På eftermiddagen hos mamma fick jag ett sms där hon svarade på det sms jag skrev då jag la på luren.....det var för två veckor sedan och hon började smset med att det är din upplevelse, inte min......det var inte det hon skulle svara på idag.....sen kom det några tidpunkter då det passade henne och en person jag aldrig mött och som inte har ett dugg med det här att göra.....ska höra med J i morgon vilken som passar henne....hon som lovat att vara mitt stöd mot psykopaten.....kommer nog som en överraskning.....nu är jag trött på att vara ledsen och hela tiden vara uppe på åtta för att få en jävla smäll som däckar mig igen....jag vill vara glad och lycklig....ska det vara så här så så orkar jag inte längre......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0