Glad ändå

är så jäkla glad för dom som lyfter mig...som gör att jag reser mig på åtta....goa fina kollegor och andra.....psykopaten skickade ett sms igår att hon inte fått nåt svar från k och att j skulle höra av sig till mig då hon var ledig på måndag....jävla skitkärring....men jag fixar det här med stöd av den bästa chef man kan ha.
Igår flyttade Lina och Lucas alla möbler från lägenheten med hjälp av Lisa och Erik....jag tog hand om barnen, det är ju det jag är bäst på ....flytta möbler är inte riktigt det jag fixar.
Idag var vi på dop i Guldsmedshyttan då min fina syster Elin döpte sin lilla Linnéa....ett jättefint dop och jag fick träffa min kusin Ylva som numera bor i Stockholm.
Åkte ner till mamma sen och installerade hennes nys cd-spelare....ja jag fixade det trots att jag har tummen mitt i handen....trött men ändå på nåt sätt glad.....kanske för att jag har så fina människor omkring mig....den känslan ska du inte få ta ifrån mig hur mycket du än försöker jävla skitkärring....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0