Frostviken

Några dagar av eftertanke....ett möte med psykopaten men där även den finaste chefen fanns med som ett stöd....vad gjorde jag utan henne....hade psykopaten fått som hon ville så hade jag inte varit där jag är idag...men den underbara chefen finns där alltid, det hade inte psykopaten räknat med....men idag har jag gjort några val....jag har haft tid till eftertanke vad JAG vill inte vad jag tror att andra förväntar sig av mig.....jag har tackat ja till en sommar i Frostviken vilket gör mig så glad.....att få  träffa mina underbara vänner och bara få vara jag....få vara med vänner som är på riktigt och inte bara i den fiktiva världen.....där vänner finns när man behöver dom ......Ska göra nåt i veckan som som förändrar mitt liv helt och kanske det innebär en flytt....men då får det bli så för nu hoppar jag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0