Få vara bara jag

Pratade med han, den finaste igår kväll....han som peppar mig när det behövs och får mig att förstå att jag väljer rätt väg.....så underbar och den finaste vän man kan ha. Han jag älskar för livet.....kände mig trött trots att jag sov bra i natt, men blir inte rätt sömn ändå när oron för mamma finns där i bakhuvudet.....så jäkla mycket hon får utstå, är det mänskligt när man är 92 år?
Josephine skickade på mailen idag att boendet i Paradiset är ordnat, ska bara invänta svar från Maria....mitt underbara paradis i Frostviken, där jag har mina närmaste vänner....dom vänner jag vat att jag kan lita på och som finns där när det behövs. Jag har saknat dom alltför länge nu.....där jag får vara bara jag.....inte bara mamma,mormor,farmor.....så kan jag komma hem igen och ha ork till att vara den bästa mamma,mormor,farmor istället.....kärleken till dom finns ju kvar lika stark oavsett....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0