Den fina chefen

Ringde den fina chefen igår och talade om vad psykopaten messat....hon skulle höra med personalenheten vad hon kunde göra och lovade att höra av sig under eftermiddagen.Jag åkte ner till Löa och umgicks med min fina dotter och mina små trollungar. J ringde som hon sa på eftermiddagen, den jag verkligen kan lita på.....hon och K från personalenheten kan inte bjuda in sig själva så jag måste ringa psykot och säga att jag vill ha dom med. Det får vara slut på lögner och skit från kärringen nu så idag ringde jag henne, men fick inget svar så jag skickade ett sms....men det är ju det språk hon förstår eftersom hon använder det själv.  Återstår att se om hon kontaktar J och k.....men gör hon inte det så har hon skitit i det blå skåpet....karma är väldigt nära henne nu.
Fick ett meddelande på chatten i natt....en underbar kollega som undrade vart jag tagit vägen och saknade mig....så härligt att höra...precis det jag behöver efter att fått höra hur värdelös jag är....att bara bli nertryckt och förminskad hela tiden, trots att andra säger motsatsen....men nu är slutet nära skitkärring för jag tar inget mer skit från dig.....en jävla liten ful råtta det är vad du är, men jag skulle aldrig sänka mig till att säga det....det räcker med att jag tänker det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0