skitnatt

En riktig jävla skitnatt....kunde inte få ur tankarna att kräkas upp det jag stoppat i mig. Lyssnade på flera poddar för att skingra tankarna, men dom kom hela tiden tillbaka....kände hur det kväljde mer och mer och när klockan var halv tre gav jag upp och gick till toa....drack ett glas samarin efteråt och kunde äntligen slappna av och somna.
Var ner till mamma som var på ett riktigt bra humör, så härligt. Mindre bra humör blev jag på när en personal hade skrivit att en sort ögondroppar var slut.....vad kunde jag göra åt det trodde hon? Jag har sagt att dom ska säga till i god tid när något håller på att ta slut eller ringa till mig.....men det är som att tala med en vägg. Tur att det finns ett reservlager hos sköterskorna som en personal var ner och hämtade, det är ju antibiotika och viktigt. Men så blir det när det plockas folk från gatan och som dessutom knappt kan göra sig förstådda.....bevare mig för att bli gammal och behöva hjälp av hemtjänsten, men det kommer aldrig att hända!
I morgon kommer Erik,Jenny,Lovi och Troy, så roligt och Erik har lovat att fixa maten....pannkakor....inte det mest optimala men jag behöver få nåt i mig och behålla det om jag ska orka med att jobba i morgon natt.
Kämpar nu med illamående och dumma tankar, men jag hoppas att jag är så trött i kväll så jag somnar ifrån det....jag provar allt jag kan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0