makaroner

Mina sömnvanor är inte de mest optimala och att sova 12 timmar känns inte ok....är det för att jag går bakåt i utmattningsdepressionen, eller är det nåt annat. Känns som det är depressionen som gör det då det är så mycket annat som spelar in....att inte känna riktig glädje, inte känna riktiga känslor, aldrig vara riktigt glad, tårar som kommer när jag minst anar det för ingenting......vet bara inte hur jag ska göra för att må bättre.....kanske sluta jobba....vad vet jag, men då är risken ännu större att jag stannar i sängen....nu måste jag iaf ta mig upp. Ska skriva till M i morgon och säga att jag vill åka till Frostviken i sommar.....längtar till lugnet och mina underbara vänner där. 
Löste matfrågan idag genom att koka makaroner....då vet jag att jag inte kommer att kräkas....gjorde det för flera år sen och det kom makaroner ur näsan....jätteäckligt, jag vet men det gjorde att jag inte vill göra om det och är ett säkert kort att behålla maten även om makaroner inte är nån favorit.....men ibland måste man lura sig själv. annars har kräm och soppar varit min diet några dagar, det funkar det också och skulle bulimin ta över så är det lätt att få upp om jag tappar taget.....men bara allt ordnar upp sig runt omkring och jag får lugn och ro så ska det nog bli bättre med det också...hoppet är ju det sista som överger människan och nån gång ska även jag få lugn och må bra.....har ju så många runt om mig som ger så mycket kärlek och som jag älskar mest av allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0