Lets dance

Kändes som att den här förkylningen inte skulle få ta över mig så jag efter en massa sömn gick och duschade, tog ett par alvedon och nässpray...kände mig redo för att ta mig ut och åka till ica och Lådan....kom hem totalt slut och svetten rann....så var det med det.....viljan var större än orken som vanligt. Resten av kvällen har tillbringats på soffan med ett glas vin och täcket....
Insåg idag att jag inte behöver oroa mig för den där inbjudan, jag jobbar hela nästa helg.
 Känns som att det är lättare med mattänket också när jag ändå inte kan äta nåt.....youghurt, juice och cola zero räcker långt och gör att jag mår bra.
Tittade lite på lets dance i kväll och blev så glad av att se Dan Ekborg....hans knäprotes låter och han kan dansa ändå....mitt knä låter inte och ger mig hopp om att kunna bugga igen.....en dag så ska jag göra det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0