Gilla läget

Klockan är snart 1 och jag känner att sängen inte är ett alternativ än....var ner till mamma idag och tvättade, strök och gjorde en del annat. Känns som den här jävla lägenheten kväver mig, längtar så till det blir varmt så jag vara ute och så till Frostviken förstås. Nu har jag bestämt mig och fick ett underbart sms tillbaka som gjorde mig så glad....jag vill åka dit och se om jag kan hitta mig själv igen, kanske en av orsakerna till mitt mående är att jag inte kunde komma till paradiset i somras....inte helt beroende på det naturligtvis men en del av det.
Det är bara ett par bitar till som ska falla på plats så kan jag börja ta mig uppåt igen...vill verkligen inte må så här men vill ändå inte ta några mediciner....känns som att jag bara stoppar undan det som är jobbigt då istället för att jobba på att lösa alla situationer även om det tar tid.....har iaf gått ner några kilon och ändå inte kräkts på en vecka....med tankens kraft har jag lyckats låta bli även om det har varit en kamp....
I morgon är det dop, älskade lilla Troy ska döpas i Lindesbergs kyrka men som tur är så är det inte förrän 13:30 när huvudet inte vill sova fast kroppen egentligen vill det....måste få dom att samarbeta lite bättre men efter alla år av nattjobb så är det kanske bara att gilla läget.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0