förkylning

Jäkla förkylning.....somnade på soffan igår och somnade om direkt i sängen. Vaknade kvart i åtta och var tvärtät i näsan, kändes som att jag höll på att kvävas. Feber, skakis och ont i huvudet, men somnade igen efter ett par alvedon och sov hela eftermiddagen. Gick från sängen till soffan och har blivit kvar där....fått i mig lite youghurt, cola, vatten och juice.....men det är helt ok. Lisa och Rickard var till ica och köpte otrivin åt mig så i natt hoppas jag att jag kan andas ordentligt.....Laget i mitt hjärta gjorde en fin match i kväll mot Mora i slaget om Siljan....gjorde att kvällen kändes lite bättre....trött som attan trots all sömn....är väl den psykiska tröttheten i kombination med förkylningen som gör det....ska snart gå och sova....kanke drömma om han....den finaste...jag har gjort det några nätter nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0