Fokus på livet

Kände mig lite bättre när jag vaknade så jag åkte ner till mamma  eftersom det var en del hon behövde ha hjälp med....men väl där så började jag må dåligt igen och kände svettpärlorna på pannan....men en alvedon 1 mg gör susen och det blev bättre igen. Har bestämt mig för att sätta fokus på mitt mående nu....att få må så bra jag bara kan. Det har hänt så mycket negativt i mitt liv de sista månaderna som har fått mig att ramla igen....kanske lite längre ner i det svarta hålet än jag varit på länge....men nu har jag bestämt mig....jag ska upp igen och INGEN ska få ta makten över mitt mående igen......ätstörningarna kan jag tyvärr inte lova så mycket över just nu....men jag har ändå lyckats styra över det så mycket jag bara kan.....låter bli att äta eller äter sånt jag vet är fettfritt och utan kalorier så gott det går.....då kommer inte tvånget att kräkas på samma sätt som när jag hetsäter och mår så jävla dåligt av det så det finns inga alternativ....känner att vikten går neråt av det också vilket är tvärtom med bulimin.....är inte rädd för anorexian längre då det är många år sen den tog över mitt liv....jag kan nog ha en bra kontroll över den även om jag låter bli att äta ibland....huvudsaken att man får i sig dryck. Det här är nåt jag levt med sen jag var tonåring och jag kommer att få leva med resten av mitt liv, men jag kan hantera det nu....
Finns värre saker att oroa sig för, men just nu tänker jag inte oroa mig över nåt....bara fokusera på att vara glad och må bra...älska livet, min mamma, mina barn, barnbarn och så han som stulit mitt hjärta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0