Nya grannar

Längesen jag orkade skriva...men så kan det bli ibland. Nu har jag iaf tagit steget....steget mot friheten och bort från psykopaten...pappren inlämnade och slutet blir 15 september....kan inte kännas bättre. Får ha den underbara chefen under tiden....så skulle alla chefer vara, eller det kanske dom är för jag har bara haft bra chefer innan psykopaten kom in i bilden. Träffade en tidigare kollega härom kvällen och hon sa att när hon blev avtackackad vid pension så ville hon bara därifrån....och att det inte kommer attbli bättre, att folk kommer att må lika dåligt så länge som psykopaten är chef......precis så är det!
 Fått nya grannar...ett par fyllekärringar...jaja dom får väl dricka så mycket dom vill bara dom håller sig borta från mig....det som är jobbigt är att dom är så utåtagerande och aggresiva när dom är fulla, men jag håller mig borta så blir det nog bra.....
 APT i morgon och sen jobb onsdag, torsdag....räknar ner dgarna till semester och äntligen Frostviken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0