kusiner

En helt underbar dag som jag tillbringade med mina kusiner Annica,Lisbeth;Berith och Ilva....efter en promenad i Rydbergsdal så gick vi till Loftet för en fika....många skratt och härliga minnen. Särskilt roligt var det att Berith var hemma på besök....hon bor i England sen många år där hon jobbar som sjuksköterska. 
När vi gick i Rydbergsdal så upptäckte Ilva helt plötsligt att hon hade en fjäril i sin väska....det tog vi som ett tecken att Anette var med oss...för hur ofta flyger en fjäril ner i en väska...
Den här dagen gav mig så mycket positiv energi så jag till och med dammsög när jag kom hem.
Såna dagar skulle det finnas många fler av men är tacksam för dom som finns. Mår så mycket bättre av lchf kosten också....magen mår så mycket bättre och gör inte ont, inget behov av att kräkas....kanske sitter det i huvudet men det spelar ingen roll, huvudsaken är att det känns bra.
Såg han idag, han den finaste....som har mitt hjärta....en dag att vara glad och lycklig....precis som jag vill vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0