Egoist

Fick nog en tillbakablick av mitt sovande i natt då det var obefintligt....så jäkla svårt att slappna av och komma till ro.....somnade små stunder på typ tio minuter men var sen klarvaken igen. Var nog för att jag inte kunde släppa tankarna på mammas ögondroppar och vad det kunde medföra..ska ett sånt simpelt misstag göra att bakterien fortsätter ner i hjärtat och det är slut....jävla skittankar som inte lät mig sova innan klockan var sex.Hade klockan på väckning 12 och släpade mig upp då....åkte till linde och hämtade ut ögondropparna och åkte hem till mamma med dom.Hon låg i sängen som vanligt och hade tackat nej till kaffe....bara när jag kommer som hon kommer ur sängen och vill ha kaffe....så även idag.
Fick en riktig smäll då jag blev kallad egoist som åker till Frostciken i sommar......eftersom jag är så mån om min mamma annars så är det bara egoistiskt att skriva på fb att jag ska vara borta i en månad....att jag har tre fina döttrar som hjälper mig att ta hand om mormor har tydligen gått h*ns alldeles förbi. Men såklart blir jag påverkad av sånt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0