Att hitta dit jag vill

Efter att ha mått som skit den här helgen med ont i magen så bestämde jag mig idag för att åka till Abborrtjärn.....till mina rötter....men när jag passerat Högfors och vägen till Abborrtjärn så delade sig vägen.....i tre delar. Kände att jag inte vågade åka någon av dom....hade jag valt fel så kanske jag inte kunnnat vända nånstans och backa är inte det jag är så bra på....så jag valde att vända och åka hem igen.
Träffade han....den finaste när jag kom tillbaka till byn....så länge sen jag pratat med han som jag gjorde idag....men han gjorde mig glad....nåt jag inte varit på länge....
Tog en tur till Björken och simmade en stund....så skönt och befriande från alla dumma tankar.....
Men nu är det det där jävla mattänket som får mig att må så dåligt....jag vet ju att ett bra mattänk med regelbundna måltider är det som är bäst....ändå så äter jag inte riktig mat nån dag....kompenserar med godis......låter bli att äta något överhuvudtaget  däremellan......blev så glad idag när kjolen som det fattades flera centimeter för att knäppa gick utan problem idag.....men jag är ändå medveten om att min kropp inte mår bra bra.....att den inte orkar hur många resor med anorexi och bulimi som helst....även om vågen är positiv. Det är väl därför magen och själen gör ungefär lika ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0