APT

Numer hinner jag inte ens börja lyssna på poddar innan jag sover.....men vaknar vid sex och det känns som att jag sovit hur länge som helst. Som tur är så har jag inga svårigheter med att somna om åtminstone till tio. 
Idag var det APT....det sista innan semestrarna börjar....såklart med nya indragningar i äldreomsorgen....hälsoschema på natten....vilket innebär att man jobbar nio timmar istället för tio men gör fler nätter. Hur fan det nu kan vara ett hälsoschema......återhämtningen är väl nog så viktig och det vi har haft med lite längre ledighet. Känns helt ok med det beslut jag tog förra veckan.....nu ska jag jobba onsdag och torsdag natt, känns helt ok trots stökiga nätter, men det är tack vare mina helt underbara kollegor och en chef som inte trycker ner en hela tiden....som dom har lyft mig sen jag började jobba på Grönboda. Men jag vet att karma kommer att bita psykopaten i arslet fortare än hon anar....den jävla idioten har mycket att lära av den bästa chefen.
Har en del annat att tampas med också....den där sociala fobin, den som gör att jag inte tar mig till Loftet för en fika....hur jäkla gärna jag än vill så funkar det inte.....får väl försöka ta fram det han peppat mig med igen....men det är svårare den här gången......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0