Stress

Känner stressen som ett jäkla ok över mig....så mycket jag måste ordna med innan jag kan känna mig trygg och fara....Idag var mina hjärtan här och vi firade dom som jag inte kan vara med när dom fyller...en trevlig eftermiddag med mina kära. 
Nu återstår en jäkla massa att göra i morgon, ringa ett antal samtal, biblioteket, apoteket, ner till mamma och bädda rent, ta fram kläder till dusch och Usö....packa...det är det värsta....behöver jag 25 par trosor och tio par jeans? nej jag vet ju sen förr att det behövs inte men ändå så packar jag ner det....måste begränsa mig, hur fan ska jag annars ta mig tre trappor upp i barenhuset. Det finns ju tvättmaskiner även i Frostviken. Min superfina vän Jeanine lånar ut sin bänkspis även i år....jag har sån tur som har världens finaste vänner i Frostviken.....jag skulle kunna stanna där om det inte var för att jag har så många jag älskar här....att det ska vara så svårt.
Nu återstår bara att vara så smidig jag bara kan med det jag planerat och verkligen vill göra.....men så svårt....tänkt tusen tankar hur det kan missförstås....men kärlek kan ju egentligen aldrig missförstås....den bara är där.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0