semester

Nu är sista natten gjord innan semestern...men vilken jäkla natt, nästan 5000 steg och 3,5 kilometer...och det inne på en avdelning. Totalt slut när jag gick av så en semester är välbehövlig.
Åkte till linde och erik hjälpte mig att serva bilen....oljebyte, nägra filter, glykol, pumpa däck och lite annat som jag inte ens vet vad det är....tur jag har Erik som hjälper mig med bilen när jag inte kan ett skit om bilar. Såklart jag skulle kunna lära mig om jag var tvungen, men det är inget jag känner att jag vill så då är det bra med en kunnig snäll son. 
Såg han idag....han som ger mig sommerfogler i magen....blev osäker på om jag ska göra det jag tänkt....är så rädd att det ska missförstås, men jag vill bara att alla ska vara glada....att ta bort det där ledsna ur ögonen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0