LCHF

Dom här dagarna, dom som bara är en transportsträcka innan nästa jobbnatt....hur mycket skulle jag inte vilja vara utan dom. Men snart kan jag bara få hinna vara emellan alla jobbskift...15 september kan jag få vara bara jag....såklart jag har mamma men det blir inte detsamma när jag ska hinna med att finnas för henne dom dagar jag är ledig. Nu kan jag finnas där när hon behöver mig.
Tog en sväng till ludvika bara för att...för att jag kvävs i den här lägenheten....hade så mycket energi när jag kom hem så jag improviserade en rätt som jag lät stå i ugnen 200 grader i 30 minuter....hoppas den är så god som den såg ut....men idag är ingen bra ätdag så jag sparar den till i morgon och dom andra dagar jag jobbar i helgen. Har iaf fått i mig ett par lchfpannkakor tidigare idag och är nöjd med det. Är glad för varje dag som hetsätningen och kräkningarna inte finns med mig....
Nu ser jag fram emot att få komma till frostviken, där jag mår som bäst...kommer bara att som vanligt sakna han....den finaste...strulpellen som jag älskar villkorslöst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0