Inte väggen igen

Så mycket som händer just nu....först den det där stolpskottet som skulle städa hos mamma men inte såg att den del som saknades låg bredvid dammsugaren i städskåpet...nej han ansåg att dammsugaren var trasig.....på lördagen ringde moster och undrade varför inte mamma svarade i telefonen så jag åkte dit och hittade mamma helt uppriven och förvirrad på toaletten. Det visade sig att det varit en helt ny och okunnig personal där som inte visste ett skit vad hon skulle göra så när hon gått därifrån så blev mamma orolig att hon inte låst dörren, inte stängt kyl eller frysdörren...sånt där man man kan få för sig när man blir orolig och inte ser...så hon gick upp för att kolla och gick fel och gick in på toaletten, så där hittade jag henne. Jag fick efter många om och men in mamma i sovrummet och larmade för att nån skulle komma och ta över då jag skulle till jobbet....jag gick ut i köket och hittade en använd blöja på en stol i köket och ett par använda handskar på diskbänken....så när samma personal dök upp med en otrevlig kaxig landsman så bara rann det över....så jäkla arg var det det längesen jag var....fick ett utbrott som gjorde att jag hade huvudvärk resten av natten....skickade ut dom och bad dom säga åt en ordinarie personal komma upp vilket inte hände....så efetr mycket om och men så fick jag mamma i säng och komma försent till jobbet.....trygghet i boendet...nej det finns inte.
Gick av i måndags morse och somnade vid halv nio....sov till halv fem....sov till och från på soffan där jag låg och tittade på tv innan jag gick tillbaka till sängen kvart i tolv och sov till tio i tolv idag då telefonen väckte mig....har ingen aning om hur länge jag sovit annars. Känns som den är där igen, den där väggen och utmattningsdepressionen....kan bara hoppas att jag kan åka till paradiset och vara trygg med med att mamma har det bra så kommer det att lösa sig.....en natt kvar innan semester och en vecka till mitt paradis......ska försöka hinna göra allt för att mina fina tjejer ska kunna ta hand om mormor på bästa sätt.....det vet jag att dom gör....är helt trygg med dom. Det enda jag vill är ju att få vara glad och lycklig....kan jag få vara det i alla fall en månad........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0