Bo i Barenhuset

Nu packar jag och drar....fick hjälp av han, den finaste idag med nåt jag inte fixade själv. Försöker klara mig själv , men ibland måste jag inse mina begränsningar och då är det fint med underbara vänner. 
Underbara vänner finns även i Frostviken....många fler än här. Jag frågade J om att låna hennes bänkspis även i år då jag ska bo i barenhuset som inte har spis....då säger M som är ssk att det finns en i terapin som jag kan låna....alla är så underbara och hjälper till på alla sätt...jag blir så glad så tårarna bara rinner....är inte van att så många bryr sig....oftast inte någon alls här.
nu ska jag fixa det sista på det jag ska göra för att han är den finaste,underbaraste som finns.....ingen har lyft mig som han....och han vet hur mycket jag älskar han....på mitt eget sätt..
Nu kommer jag att lämna bloggen en månad....för i Frostviken är jag fri och lycklig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0