wifi

Sov bra i natt och vaknade halv tio...kan ju egentligen inte vara bättre....men sen kommer det, det där att ta sig ur sängen....det är som att det bara inte går när jag inte har nåt som tvingar mig ur sängen......idag skulle jag till mamma så till slut var jag tvungen för att hinna duscha och göra mig klar så jag var hos henne till tre......hoppas att det blir bättre när jag börjar jobba igen och får in rutiner....Anna och Tovali kom och handlade åt mamma när det var många tunga saker. Är så glad för mina fina ungar som finns där när dom behövs. Grannen snett över mig, han som kom och skottade när snön var tung och jag kämpade med den, han frågade om jag hade wifi idag.....kan jag hjälpa nån och ge tillbaka när nån hjälper mig så gör jag det.....kanske är jag dum och naiv som tänker så men han fick iaf koden till wifi....precis som mina grannar från Kosovo fick....jag kan förstå att det inte är helt lätt att få ekonomin att räcka till med ersättningen från migrationsverket och tre barn....jag har varit där själv, ensam med fem barn och klara det på en undersköterskelön....och innan det på studiestöd när jag läste till uska....så kan jag hjälpa dom så gör jag det, det kostar inte mig nåt extra och för att kunna känna glädje i livet så måste man kunna ge glädje......
det och kärlek till dom jag älskar....min mamma mina fina ungar, barnbarnen och han som är den finaste jag vet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0