Rattmuff

Somnade vid tolv i går natt och vaknade igen efter  ett par timmar och kände ångesten som fick hjärtat att slå extra fort och var klarvaken....lyssnade på poddar och gick upp en stund och tittade på tv....men eftersom jag nästan aldrig tittar på tv så var det inget jag hade ro att se på.....somnade framåt morgonen  och vaknade med ett ryck och tittade på klockan.....den var tre på eftermiddagen.....så totalt klappslut och ändå inte kunde sova på natten.....blev inte så mycket gjort innan det var dags att bege sig mot Lindesberg och besiktning av bilen....undrar varför man får så ont i magen av att besikta en bil....känns precis som när man går till en läkare och får en diagnos på sina krämpor. men nu behövde jag inte oroa mig så mycket, bilen gick igenom och det trots att jag hade glömt rattmuffen på ratten.....det som skulle göra att jag skulle få en tvåa på besiktningen enligt vissa....vilket visade sig vara helt fel....ska inte lyssna på karlar som ska veta allt och förminska mig....är så lätt att tro på allt dom säger och anta att jag har fel, för så har det alltid varit.....ska lyssna mer på han den enda som aldrig någonsin förminskat mig, som aldrig någonsin fått mig att tro att jag är mindre värd, som bekräftat mig, som gett mig styrka att leva vidare, som betyder mer för mig än vad han kan tro......som jag älskar av hela mitt hjärta.....en kärlek som är trygg och villkorslös......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0